det gör inte ont att jag kom på andra plats och det rör mig inte alls om det är dag eller natt

hemma! lyckades dra på mig både öron och halsont redan andra dagen men utöver det har jag haft en alldeles ypperlig vecka bland palmer, pina colada, strand och sol. nu är det bara att ladda om, jobb om åtta timmar och sedan fullt upp fram tills planet mot tunisien klockan 17 på söndag, hörs innan jag far eller om två veckor! PUSS!

you and i can both get jobs and finally see what it means to be living

far till spanien om sidsådär sju timmar och det är ju alldeles fantastiskt. tills dess ska jag packa packa och packa så vi hörs om en vecka. PUSS!

we wear our scarves just like a noose, but not 'cause we want eternal sleep

tisdagsfika med sara och ni ser det inte här men min biski var totalsmält innuti. fast choklad som choklad tänker jag, så det var himla gott ändå. nu har jag precis färgat systers hår och nu blir det till allt detdär förberedande man behöver göra innan 3 veckor utomlands. höööörs!

vad skönt att veta min vän att när du tappar förståndet, inser du snart igen att det inte är första gången

en veckas semester är  inte nära- den är hära. tokigt underbart fantastisk och jag var upp över öronen helnöjd sista halvtimmen på jobbet nu ikväll. vill passa på att hissa kittys blogg, så himla skojig! väljer även att dissa proceduren efter att man duschat, dvs torka sig och så, sjukt drygt.

nu ska jag pussa på markusen och sen sova.

vi är änglar med blickarna högt i det blå, vi är dom som förlorar men jublar ändå

god lunch på er kära vänner. kom precis hem efter att ha besökt ving för bokning av resa nummer två, vilket blev  tunisien och vårt andra hotell-önskemål vid namn marhaba beach . hur fint?! körde en ensam-frukost i solen på espressohouse, köpte bikini och lite annat smått på hemvägen, himla trevligt. nu ska jag moffa lite mer av mikaelas morotskaka och sedan städa och fixa lite här hemma innan jag far till jobbet, men bifogar såklart in en bild på the hotel. trevlig dag pluttar!!

det är sommar i en sekund och jag minns varenda stund

hade tänkt besöka gymmet imorse men denise i sitt morgontrötta tillstånd tyckte tydligen att det var en dålig idé. det blev iallafall en fyrtio minuters morgonpromenad i duggregnet och nu har jag precis ätit upp denna goda frukost

från och med klockan tolv är det hard work som gäller och denna måndag är för mig istället en onsdag. så himla fint, två jobbdagar till sedan...... ni vet. åh <3

någon dag kanske jag kör över dig här utanför

fin början på dagen efter en natts himla god sömn, morgonpromenad, havregrynsgröt med ananas och kokos och några dagar mindre till spanien, trots förkylning och jobb på denna soliga dag så känns det ändå mer än okej.

kom låt oss gå härifrån, låt oss resa någonstans, resa långt härifrån, låt oss bli dom som försvann

nedräkning till spanien påbörjad, 8 days to go, åh. blir borta en vecka sen hemma en dag för att sedan fara iväg igen. åhåh <3 utomlandstörsten kommer definitivt att släckas åtminstone litegrann. för tillfället är jag slut som människa, 25 minuter spinning, 25 minuter core och 55 minuter combat nu ikväll blev till min död. tippar dock på att det kommer vara än värre imorgon...vi får se. PUSS och hej gullesnuttar

you told me that i would find a home, within the fragile substance of my soul

peace & love 2011

peace & love veckan inleddes på ett landställe i dalarna med bad, kubb, kortspel och minigolf

efter en biltur till borlänge och uppburkning av alkohol bosatte vi oss på campingen

det var himla varmt och alla förutom malin uppskattade solens underbara strålar

veckans första band bortsett från jimmy eat world (som vi endast lyssnade lite halvtomhalvt på) var serenades, fina markus krunegård som en av herrarna i spetsen

när dagen blev till kväll satte vi oss på en gräsmatta och lyssnade på lykke li. väldigt bra!

sist men inte minst var kings of leon. jag har velat se dem hur länge som helst och blev icke besviken, deras spelning var tokbra!

onsdagen blev till torsdag och då mannen i mitten ville stå längst fram på veronica maggios spelning vandrade vi till festvalområdet för att köa tills de öppnade.

efter en väntan som höll på att bli vår död i solvärmen klev damen äntligen upp på scenen. hon spelade i princip hela nya skivan, solen gömde sig bakom ett stort moln och stämningen var tipptopp.
sedan var det dags för oskar linnros, en mycket efterlängtad spelning även det.

han bjöd på fina låtar för den stora publiken som nog gärna velat ha honom på en större scen.

mörkret kom även denna kväll så vi drog till öltältet i väntan på the ark

vi spekulerade över mystiska könsfördelningar

och dansade sedan bort till stora scenen.

the ark var briljanta och när deras spelning var klart vandrade vi nöjda och glada till campingen

det blidde mera vin och medan vissa var taggade

somnade vissa fortare än andra...

helt plötsligt var det fredag och vi var nyduschade (tack vare lovisas bror) och kände oss renare än ever

tälthäng övergick till vandra-till-festival-promenad

då movits! äntrade eldoradoscenen. de var hemskt fina i sina flugor och knästrumpor

markus var pepp!

lite mer tälthäng, pussbiljetter, räkost och dans senare var det dags för...

the strokes! de var dock sådär så jag och mikaela gick trötta hem och somnade i varsin stol

vips var det lördag, sara och tobias säger godmorgon och en promenad senare åt vi pizza.

mando diao klev upp på scenen vid femtiden och var början på en alldels finfin festivalkväll

en gräsmatta och medsmugglat vin gjorde säkert! till någon alldeles mer än extra.

håkan hellström stod för veckans sista spelning och jagkaninteriktigtförklara hur bra det var

det dom aldrig nämner, shelley, ramlar, nu kan du få mig så lätt, mums.

tokigt jäkla asbra och sista bilden innan kameran dog fångade fina veckan ganska på pricken tycker jag.

jag har sett dig falla i så många andras famnar, jag har sett dig falla, den enda som sett dig riktigt falla som grus

jag var tvungen att förändra nånting du hade just lämnat mig, jag vakna upp och höll om en dunk gin men i drömmen jag just drömt höll jag om dig

nu far vi till småland och rebecka så en uppdatering därifrån och peace & love veckan vankas efter söndag, håll till godo och trevlig helg. PUSS!

(älskar förövrigt att rubrikerna blir längre än inläggen)

släng ner nyckeln min fina och få mig av den här jävla gatan, har stått i regnet så länge att jag börjat krympa