en tisdag - ett jullov

Godmorgon. Eller inte, jag har faktist varit uppe ett bra tag. Jag har till och med varit i stallet.. ouw hästarna är SÅ söta och jag umgås med dem alldeles för lite.. men nu är det jullov i 2 veckor till och jag hoppas verkligen att det kommer snö så att vi kan tolka!.. ♥

Just nu sitter jag och tittar lite halvt på Pirates of the caribbien, ettan. den är bäst! Mest för att jack sparrow är en sån heting... och för ett tag sen skulle jag ej ha sagt detta, men den andra snyggingen will turner är också en riktigt heting. Jag säger ej deras riktiga namn för det är inte dem som är snygga, nejnej, det är pirat-johnny-depp som är en riktigt pudding, med smink och skägg och piratkläder! Liksom.. nej jag skulle inte säga att Orlando Bloom är snygg... jag har nog haft något emot han sen jag var "liten". fast i troja, är det troja? där var han visst också snygg. aja baja!

Sooner or later - då ska vi in till söder och käka på pizza hut och biografera oss - James Bond. och nej, det var varken jag eller Sara som valde filmen. (fam. anild ska med fam. johnsson eller tvärt om)

Nu kom en äkta jullåt på radion, ååh den är så bra! The Pogues feat. Kirsty MacColl - Fairytale of New York.

Naej nu ska jag göra nåt annat.

Kommentarer
Postat av: sara

men lilla gumman det är tisdag idag:D
och nej vi valde verkligen inte filmen! men den kunde vart sämre dock.. trots att jag typ somnade:P
idag är det altså tisdag, imorn är det onsdag och på torsdag är det torsdag (otroligt logiskt:P)

2006-12-26 @ 22:56:26
Postat av: sara

men lilla gumman det är tisdag idag:D
och nej vi valde verkligen inte filmen! men den kunde vart sämre dock.. trots att jag typ somnade:P
idag är det altså tisdag, imorn är det onsdag och på torsdag är det torsdag (otroligt logiskt:P)

2006-12-26 @ 22:56:26
Postat av: sara

okej, jag har ingen aning om varför det blev två.. jag skickade bara en!

2006-12-26 @ 22:57:13
Postat av: denise

oj hjälp. men alltså jag har nollkoll på dagarna :s

2006-12-26 @ 23:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback