ett år snart förbi

På söndag är det nyårsafton. Sen är det alltså 2007, (Sara: Nu vet jag vad jag tjatar mycket om, mer än vädret..) jag hatar att tiden går så fort! Helt ärligt känns det som att det inte var mer än en vecka sen som jag, natha och malin "firade" år 2006.

Det känns som att det är så mycket man missar när dagarna bara går förbi sådär fort. men jag är inte direkt säker på att så mycket mer skulle gjorts om det bildades 3 extra timmar på varje dag. Antagligen inte. Okej, jag ska nog inte skylla på att det är tiden som gör att man missar massa grejer. Det är nog bara ens eget fel, ens seghet. Kanske ska bli ett nyårslöfte? Minska min seghet?...

Man säger så mycket... men ingenting händer. sen sittar man och irriterar sig på det efteråt, så JAA nu ska det hända nåt - detta kommer alltså inte bara vara någonting jag säger. Redan 1 januari 2007 ska jag börja.
Jag ska definitivt inte sluta vara morgontrött/seg, eller bli snabbare på att göra mig iordning (okej det kanske jag kan försöka) eller något sånt. Nepp - nu talar vi om sociala segheter!

På tal om detta minns jag nu mitt sista möjliga nyårslöfte:

Sluta äta så väldans fort.

Hmm undra hur detta ska gå, för såhär engagerad har jag aldrig varit inför ett nytt år. Men visst, nån gång måste väl vara den första?....

Kommentarer
Postat av: sara

haha:p det sket sig med att börja redan 1 januari:)

2007-01-02 @ 19:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback