lite av varje

Jag måste definitiv ladda in nya låtar till min mp3. Kanske ska göra det på en gång? Hmm ja det gör jag.
Nu hoppas jag VERKLIGEN inte att mina andra låtar förvinner för jag har tyvärr ej min mp3-mapp på denna data, *hoppas*..... YEAAAH! Dom var kvar. Varenda en :') nu ska jag bara lägga in några till....
Sååådär... Allt gick galant!

Idag har jag varit i stallet.. Jag satt och pussades med Basse och Amilia ♥ Sötnötar! Basse slickade mig i anskiktet.... :') Dom är bara jätte söta, dom ser ut som två nallenjörnar. Jag måste lägga in kort på dom här en dag. På tal om kort har jag typ inga alls på denna data, inte ens på Lillnalli. måste firras!!


Denna bilden har jag iaf - och eftersom den ej får vara bakrund på datan för pappa, måste den få sitta här. ooouuuuuuuuw vad söt eller hur, SARA? :D


Adam Brody

Kommentarer
Postat av: sara

helt otroligt vacker!

2007-01-02 @ 19:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback