redan onsdag

Jag tänkte börja med att skriva "jag hatar när veckan går fort", men sedan tänkte jag, och det gör jag ju inte alls. Visst, nu på lovet kanske. Men aldrig annars, Så...

Varför kan inte livet vara lite mer som på film? Det vore ju hur häfigt som helst. Nu menar jag roliga, kärleksfulla filmer. Inga skräckisar här inte.... Nej men sådär gulligull och jätte roligt? Skolorna i filmer verkar ju t.ex. vara hur mycket roligare som helst än dem i verkliga livet. Eller det kanske bara är skolor utomlands? Hmm.. kanske ska flytta utomlands - och börja skola där. Fast innan nåt sånt skulle hända skulle jag väl ha gått ut skolan för länge sen.

Nu är det såhär att jag börjar bli lite orolig, för jag har bärbara datan i sängen och det är typ värsta, vad jag skulle kalla värmefläkten, som sprutar massa varmluft utifrån sidan. sjukt läskigt också. Det känns som att datan skulle kunna explodera.

...så det är bäst att jag slutar,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback