sisådär seg dag

Här sitter jag nu.. dagen efter 2006 års julafton och är bara allmänt seg. Klockan är 16.55 och jag ligger i sängen, i pyjamas..

Men visst, några undantag i mitt sängliggande har gjorts:
 
• ca 10.00 då min mamma väckte mig, gick jag upp för att senare ta ner två stycken julskinksmörgåsar med senap och lite te.
• ca 12.30 steg jag upp i tron om att min kära familj skulle åka in till stan. men nehepp, jag fick tydligen inte plats i bilen. jag klev ner i mitt rum, vid min tv, i min säng igen..
• ca 15.00 ringer Sara och jag erjuder mig att komma hem till henne och äta lunch. Jag traskar över dit, med en pizza i pyjamas, och vi äter lunch. sen stegade jag hem igen, och gissa vart jag landade?
• klockan är nu 17.00 och jag ligger som sagt där jag började, i min pyjamas, i min säng, med lilla datan.



Okej människor - nyår! snart är det dags. och jag som inte ens börjat fundera på några löften. Men det lär väl bli de vanliga - dom där onödiga - som jag ALDRIG håller. För om jag hade hållt dom hade jag ju inte behövt ha dom igen, varje himla år. Tänk vad härligt att skaffa sig löften, ett par stycken, eller ja, åtminstonde 1, som man sedan håller? Hela året! Nu säger vi såhär, mitt löfte, ("löfte") till innan nyårsafton 2006.12.31 är att komma på minst 3 löften som jag ska hålla. Alltså kommer det inte bli dem vanliga, eftersom jag vet att dem inte kan hållas. Nej nu ska det vara nya fräscha löften som jag vet att jag klarar av. Spelar roll om det kommer vara småsaker - jag SKA hålla dem.

nej - nu ska jag återgå till min dags syssla - Greys Anatomy säsång 1. Snart har jag tittat klart, då får det nog bli lite läsning istället... "Systar i jeans - andra sommaren".. den är faktist jätte bra!!
(ouw! nu kom jag på ett löfte som jag nog ska ha! fast ni får veta senare!)

Kommentarer
Postat av: sara

3 löften som är realistiska:p

2006-12-26 @ 22:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback