welcome to the dark side

.. och nu har jag jullov. grattis!

Denna dag har verkligen varit allmänt seg, men det är väl okej med såna dagar också. 3 avsnitt OC blev det bland annat, JAG SETH...

...nu är det alltså julafton om 2 dagar. bara för hääärligt alltså. förresten klädde vi granen idag. det blev alltså inget sånt igår.. men i varje fall är våran gran rätt så ful rent ut sagt. inte bara granen, utan pyntingen var inte direkt heller någon vacker syn. tyvärr blev det så, en ful gran i år.

Egentligen skulle jag vilja gå och lägga mig och läsa nu, men nope, det kan jag ju då ej. eftersom mina lampor är trasiga ser jag ingenting. (okej taklampan funkar men orka gå och släcka den när jag läst klart) det blir istället att jag sitter hääääär. jag som ska upp tidigt imorrn liksom, jag skulle ju kunna sova nu men det orkar jag inte. fast jag skulle nog somna om jag försökte. förresten skulle jag nog inte ens behöva försöka..
Imooorgon bär det då av till julklappshandling, farsta, tror jag.


MTV nu, jag hatar när jag känner igen nåt men inte kommer på vad det är....... ahhh..........


nej men nu är det godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback