alldeles FÖR KALLT

yo. jag pratade precis med sara. hon befann sig typ på andra sidan jorden, bakom cykelstyret och alla indianer var definivt inte i kanonen. what is happening?

jag har frysit så mycket denna dag. så mycket. denna kyla gör att mina händer blir blåa, mina läppar blir blåa. jag blir blå. kanske inte men jag fryser i varje fall. något sjukt mycket.
varför? jo antagligen för att alla element är avstängda överallt - då det var sommarväder förra veckan. hur kan vädret ändra sig så jäfla snabbt?? pleeease. SÄG ATT NÄSTA månad förblir varm. ingen snö. inga äckliga grader under +7. sig att solen ska skina. säg att OM den blir regn, låt solen värma oss. vad ska man annars göra då alla underställ är nerpackade? huh? ska jag föresten gå med långkalsonger i maj? njöö. ska jag behöva bära halsduk och vantar i maj? njööö thanks. no no no.
~ * ' ge oss värme, ge oss sol, ge oss väder så vi kan gå runt i kjol!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback