avundsjuk

till att börja med...
om du av någon händelse skulle läsa min blogg får du ta den med en nypa salt. duvet, inte bara det jag skriver, utan också hur jag skriver. bara för att jag inte vet exakt när det i regel ska vara "de" eller "dem" som till exempel. om inte "dom" såg så fult ut skulle jag använda mig utav det ordet istället. men, som sagt, det ser fult ut.
så.. när jag skriver "dem" menar jag DEM annars skulle jag väl ändå skriva DE, right? jag skriver ft vad jag menar.
jag har rätt... jag har aldrig fel... och sara: vi åkte MIN bil på långfredagen. inte din!! har jag någon gång fel?!

btw! på tal om långfredagen hörde jag, p.g.a. att ica i vh var stängt någon säga "jag vet! vi åker till jordbro istället, där måste ju affärerna vara öppna, människorna där är ju muslimer och de firar inte påsk"
och den som sa detta, var INTE jag.

sen kan jag också avslöja att jag har lov nu. och trots att jag inte har någon (plus/ minus) att umgås med, då alla går i skolan, känns det ändå som att jag inte hinner med allt jag ska göra. och i detta "allt" finns det inte så mycket, men ändå så mycket att inget får plats. det är redan onsdag, snart torsdag - och jag känner tidsångest.

och till sist kan jag berätta att årstiden/ april månad/ elr något, nu mera får kallas par-peridoden.
även fast inte den riktigt fullt lever upp till sitt nya namn, ännu, kanske tiden är kommen i maj, juni någonting.
och utan att riktigt vara det, förstår jag innebörden i femte hjulet. och denna bemärkelse kan man se på olika sett. antingen fem hjul (?) eller ett cykel-hjul. där nivet grejen i mitten är femte hjulet och strängarna runt om är de andra hjulen. nivet, de som INTE är femte hjulet.

hjälp vad rätt jag har. jag blir nästan nervös.

Kommentarer
Postat av: sara

sorry älskling, MIn bil.. inte din:D

2007-04-14 @ 23:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback