blä för prisonbreak

woho! Bara två lektioner imorgon - och sedan lov. och då är det bäst för väder-gudarna att det är sol, för jag kommer dansa soldans och om det inte redan kommer bli varmt, kommer dåligt-väder-gudarna DÖ! muahaha.

annars har denna dag varit hyffsat trevlig, bortsett från att jag inte får övningsköra! det kommer inte att ske förrens i helgen, och vem vet? tills dess kanske jag har förlorat mina körkunskaper!!

just det. tittade på prison break i måndags. och heeelt ärligt. orka titta!! när man tror allt blir bra (inte för att jag på riktigt trodde det men aja) så kommer himla kines-gubben och ba "VI vet OCKSÅ dina hemligheter... bla bla" och president-tönten avgår. och snygg-michael ba "det finns bara en sak vi kan göra nu..... försvinna för ALLTID!"
liksom.... huh? kan det inte hända nåt nytt? kan inte regissören vara lite påhittig? som typ i desperate housewifes! jag tycka om <3! tisdags-avsnittet var bäst. och grey's anatomy, vem älskar inte det? :D och min seth. OC.. och one tree hill by the way. vart tog dem vägen? min och saras scottar.
...nu spårar detta ut!

s j ä l v d i s c i p l i n   s j ä l v d i s c i p l i n  - NU ska jag gå och plugga. tills jag storknar......(?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback