det är bra det

SOMMAR-VÄDER!!!

ahh det gillar vi. jag och sara åkte (vi borde promenerat i det varma vädret sara!) och pantade burkar i kort- /pyjamas-kort-byxor... och åt glass! det enda som fattades var isglassen, men chokladglass är ju lite godare.

förövrigt sitter jag och pluggar, skriver en bokrecension om 'mossvikenfruar' vilket faktist går ganska bra, har nästan värsta flytet. lite segt att skolan börjar imorrn men vi får överleva! snart sommarlov!

känner mig också tvingad att informera om VÄRLDENS finaste klänning jag köpt.. och skor. men klänningen var nog finast. har tyvärr ingen bild på den i nuläget men det kommer (kanske).
så länge får ni tillgodogöra er med denna sko.... fast tyvärr ser den inte lika snygg ut på bilden som i verkligheten, men spelar roll. enyoy! (vad mongo att skriva om en sko i singular..?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback