jag gillar inte att man MÅSTE ha en rubrik

först och främst: i really need a new data. hjääälp vad sakta det kan gå..!

MÅNDAG, idag. första dagen på alla människors lov. (förutom berga"människorna", linnea och bella)
Skolan rullade på snabbt, vilket kändes mycket trevligt. imorgon är det tiiisdag och malin m.fl tänkte ha träff utan mig. UTAN MIG. jag vill kanske också vara med, även fast jag går i skolan, har du tänkt på det? va?

och igår käre människor så körde jag ÄNDA från jordbro - hem. wooho!! jag är bäst ibland alltså.
sen måste jag nämna att jag är jättebrun, trots att ingen annan tycker det. (ingen annan= malin) men vänta du malin, SNART är jag sjukt mycket brunare än dig! muahha!

men men. nu ska jag bänka mig i sängen och förbereda mig för prison break, som jag har missat typ 5 avsnitt av... men äsch då. det kommer nya tider, nya platser och samma avsnitt så jag kan se, snart igen. kanske kanske inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback