måndags filosofi

idag har jag varit på riktigt bra humör hela dagen! jag vart lite irriterad en kort stund, men det goda humöret vägde lite mer, och den där lätta irritationen flög iväg. typ. nåt i den stilen.

imorgon ringer min "väckarklocka" runt 7, och förhoppningsvis tänker jag inte mina döds-tankar som jag gör rätt så ofta nuförtiden. det är ju trots allt inte skolan jag ska till.

föresten hörde jag rickard-låten idag, småland. 2005? fasiken vad små vi var då! uch var det verkligen bara 2 år sen? nej.. hmm.. 2007 är det nu... 2006 var det göteborg, 2005 var den danmark. 2004 måste det ha varit. småland plus göteborg! du var liten då. jag med. vi med. det var en trevlig tid, just för att vi var så små. fast vi var väl ändå inte så små? jo det känns så nu. 
jag läste igår om att tjejer tänker mer på framtiden än killar. ivf pratar mer om den. men jag tror att jag är tvärt om. jag VET att jag är tvärt om. that's tragiskt.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Gud vad länge sen det var! Vi måste ju tillbaka någon gång :) Och Gbg i våra hjärtan ;) Stugan i sommar igen!? Många fina minnen med er därifrån ღ


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback