2007.12.08

jagMÅSTEgrinaSÅattALLAserHURmycketJAGvillDETHÄR vann. men men. amanda var ändå bäst :D

nu har jag ont i magen och det stör mig störigt mycket, jag har fasiken ont i magen minst en gång om dagen. det är störigt. nu känns det som att jag har feber också, men det är bara för att jag har vart ute hela dagen. aja.

åh min sunshine är sjukt. men hon får medicin, och ska bli frisk snart.
snart kommer micra och melody hem, och då är det the six of us som gäller.

imorgon ska jag se till att plugga så jag kommer nån vart med allt. sen tänkte jag åka och borsta på lillnalli och bäbis, och sen ska jag hinna träna också. jag ska träna.

nu ska jag bada, sen ska jag dricka te, och sen ska jag ta det lugnt. det ska bli mysigt skönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback