2007.12.12

Först var jag på bra humör,
men nu är jag inte det längre! inte alls.

Idag har jag iaf hunnit med en jäkla massa,
nationellt prov i svenska, träna, sola, bakat 75 lussebullar (som dock blev lite halvt äckliga. haha beckis stod för de fina kringlorna, men jag tycker mina blev rätt söta, också!) sen har jag även gjort illa min lilltå. man kanske tänker att lilltån inte är mycket för världen, och att den kanske inte känns så mycket. men det är FEL. jag sprang in i hörnan på väggen (som jag brukar göra) med foten, och stackars tån knakar och jag trodde att den gick av. men det gjorde den inte. men iaf, det brukar gå över efter en stund men det har fortfarande inte gått över! jag kan inte stå på den! (ja, man står på lilltån också!) sen är den svullen. det gör ont.
vilka problem jag har!!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Haha vi är så bäst på att göra lussebullar :D. vi får ha extra mycket saffran nästa gång ;).

puss puss :D

2007-12-12 @ 20:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback