2007.12.14

dagen före dagen med tjockt d.
denise födelsedag!

Imorse när jag vaknade var jag verkligen sådär trött att det kändes som att jag hörde ihop med sängen,. typ satt fastklistrad i den. som en deg. jag kände mig helt bortdomnad. då är det svårt att gå upp!
btw drömde jag sjukt läskiga mardrömmen inatt. det var scary!

Igår kväll var det lussetåg på tyresö slott, och jag tycker vi var bra! vi var till och med mycket bättre än vad jag trodde. vi sjöng tydligen högt och fint, tillsammans. sen var det julbord och jag var smart nog att sluta äta innan jag mådde skitdåligt, så det vart alldeles lagom. även om jag hade kunnat klämt i mig mer chokladmousse. (och risalamalta, den var stört god!). men KIT, jag avslutade med vinddruvor. nyttigt värre! :D

Nu måste jag börja städa, för annars kommer min mor bli mycket arg, och ikväll ska vi till maria och det ska bli trevlans. men imorgon, då fyller jag år!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback