2007.12.19

Utvärdering 2007

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
jag har gått på bio ensam :)

2. Höll du några av dina nyårslöften?
ja. lite halvt

3. Blev någon av dina vänner förälder i år?
lillnalli hjärtat

4. Dog någon som stod dig nära?
mormors bror var nog närmast.

5. Vilka länder besökte du?
sverige

6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha 2008?
körkort :)

7. Datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
24 juni, sunshine föddes! även 15/12 lär jag komma ihåg!

8. Vad var din största framgång 2007?
att köra bil, och skaffat gymkort :D

9. Största misstaget?
gjorde nog inget SÅ stort misstag.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
förkyld. gjort illa lilltån. vad jag minns :)

11. Bästa köpet?
min klänning är jag fortfarande sjukt stolt över...

12. Vad spenderade du mest pengar på?
kläder (!)

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
ja, mycket. sunshine har nog gjort mig mest glad.

14. Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2007?
hellogoodbye - here in your arms

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
gladare tror jag.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
tränat lite bättre kanske ;)

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
ingenting, alltså att jag skitit i att göra ingenting

18. Hur tillbringade du julen?
hemma.

19. Blev du kär i år?
nej det blev jag inte.

20. Hur många förhållanden?
inga alls

21. Favoritprogram på tv?
greys anatomy <3 och OC säsång 4

22. Bästa boken du läste i år?
alla systrar i jeans böckerna! haha

23. Största musikaliska upptäckten?
christoffer!

24. Något du önskade dig och fick?
ja

25. Något du önskade dig men inte fick?
ja

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
första kvällen var jag hos maria, så det började tidigt. sen sov jag och vaknade hemma och fick prestenter. sedan hade vi julshow+marknad på berga, och sedan kom släkten, och sedan gick vi ut. och träffade nicen (och molly!) som jag inte träffat på typ ett halvår. :D

27. Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
jo... en del.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
lite bättre än tidigare :)

29. Vad fick dig att må bra?
sunshine! och vännerna.

30. Vem saknade du?
duni

31. De bästa nya människorna du träffade?
vet inte

32. Årets sötaste?
måste skriva sunshine här också.

33. Årets hetaste?
ola!

34. Årets största kärlek?
kan inte sluta skriva sunhine. jag vill bara äta upp henne!

35. Årets besvikelse?
inget jag kan komma på direkt.

36. Årets bästa?
alla dom bästa, ni vet vilka! (även sunshine och lillnalli)

37. Årets snällaste?
min syster har varit ganska snäll i år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback