2007.12.24 (25)

Hej.

Just nu känns det som att jag kommer skriva ganska mycket, men jag kan ju försöka korta ner det litegranna.
Idag är det julafton (ärligt talat, igår var det julafton, men eftersom jag inte sovit något efter julafton är det julafton idag med). Jag har fått massor med paket, och i år är nog första gången jag känt mig riktigt bortskämd. Vi får typ väldigt många paket, och skulle vi inte få det något år, då skulle jag känna mig lite ledsen. (det = tragiskt)
Jag har iaf fått detta:
? kläder (massor, mest från faster)
? OC-box 4
? träningsskor
? knäskydd (till mitt knä när jag åker snowboard)
? parfym, escada magnetism
? smink
? 2 klänningar (kanske ingår i kläder?)
? mössa+ vantar
? smycken
? presentkort
? pengar
Kanske lite till som jag inte minns för tillfället men skit samma.

Imorgon ska jag träna i mina nya skor och det ska bli väldans trevligt, för mina gamla var typ sämst, sen tänkte jag titta förbi stallet, och titta på OC... :)

by the way fyllde bloggen(?) 1 år typ för någon dag sen. grattis!

Kanske inte blev så långt, men i alla fall. Nu måste jag bädda min säng bara för att jag inte gjort det tidigare, måste upp och hämta lakan och grejer till och med. bajs.

god jul!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback