2007.12.27

Okej, nu är det alltså dags. Dags för nytt år och nya nyårslöften. Och även fast jag oftast aldrig håller mina löften, tycker jag att det är bra att det finns en möjlighet att jag iallafall får låtsas.

Jag har iallafall kommit fram till dessa, än så länge:
? Träna, minst 3 gånger i veckan.
? Bli normalt nyttig, och sluta vara onormalt onyttig.
? Sluta göra ingenting större delen av tiden, och istället ta tag i allt jag måste göra. Typ plugga.
? PLUGGA körkortsteorin. På riktigt.
? Spendera lite mindre tid vid datorn.
Bli allmänt mindre klumpig/ lat så jag kan sluta irritera mig på mig själv.

Känns som att det finns massor, men de flesta handlar nog om samma sak... 
...the last punkt.

Ja vad ska man göra. Försöka litegranna, och låtsas lite till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback