and then i lost my head

hemma - ljuvlig känsla.

jag tror att min hjärna har vänt sig ut och in idag, på vägen från berga hem. det bara känns så. ett litet exempel kan ju vara att jag istället som jag brukar tänka  "hoppas bussen inte åker förbi" så tänkte jag "hoppas bussen åker förbi". inte för att jag ville gå från lida nej utan jag ville skrika åt buss chaffuören att jag skulle av. visserligen var jag själv på bussen men men... lite wierdo sådär!

lite saker jag bör göra:
- plugga svenska
- plugga matte
- plugga engelska
- plugga historia
- packa upp
- sova
- städa
- sluta titta i kylskåpet/ äta var femte minut

lite saker jag vill göra:
- sova
- titta på one tree hill
- bada
- ta ledigt
- byta skola

lite saker jag kommer eller är tvungen att göra:
- plugga svenska
- titta på one tree hill
- sova
- bada
- packa upp
...

Kommentarer
Postat av: Lollo

Du e så söt :D

2007-02-07 @ 22:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback