bara kärleksfullt

glad alla hjärtans dag alla snälla människor!!

hur ser min dag ut då? den började kl 04.45 av att klockan ringde. (varför ställde jag den SÅ tidigt?) det var meningen att jag skulle gå upp kvart över men jag segade mig till fem över halv. aja. tio i sex for vi till skolan. stalltjänst. åt frukost. klockan var då halv 9. sov till halv 11 och drömde en förfälig mardröm, riktigt läskig alltså! sen simmade dagen vidare med lektioner till 3 då jag hade stalltjääänst. and here i am.
riktigt kärleksfull dag! (inga indianer i kanoten!) fast jag har fått söta kärleksfulla sms!.. :D

ojoj nu måste jag skynda mig att byta om och hinna med bussen 20 i 6, så jag kommer hem och kan baka en kärleksfull kladdkaka och titta på seth! (<3)



jag kan ju avslöja att jag missade bussen. trodde att jag skulle få vänta till nääästa timme, men icke. det går tydligen en buss sju över. weehooh. kvällen är räddad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback