ju mer jag tänker desto mer fel blir det

ehj, eh hej .


helgen har varit allmänt aktiv. sara och malin har hjälpt mig med matten, mycket. det tackar jag er för. jag är inte helt bakom styret, men inte heelt framför heller. man kan väl säga att jag är på styret? :D

josefine älskade vän, lova att inte åka utan att säga hejdå. du lovade att inte göra det. minns du? jag kommer inte att ha träffat dig på 3, eller kanske 4 veckor annars. (!) så lämna mig bara inte. <3

it's hard to say - men... jag kommer flytta in på skolan imorgon måndag. ända tills måndagen därpå. *¤%&#* typ. men jag ska defenitivt inte sova där varje natt. jag ska ju t.ex hem på alla hjärtans dags kväll och baka kladdkaka gjord av kärlek med sara. naauw vad romatiskt!!! (jag är mitt på styret mellan ironisk och inte ironisk här också)

och en carbonara-kväll skulle vi ju ha ju! åh tänk vad mojsigt om vi kunde ha det med jossan, innan hon far iväg. tänk om. det skulle vara riktigt mojsigt det.


med kära hälsningar/ denise

ps: jag är kär i adam brody, typ jätte kär. ds.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Andra blir kära i människor lilla Pennan ;) like me ...

2007-02-12 @ 00:21:03
Postat av: denise

och han är ju inte en människa...?

:p

2007-02-12 @ 12:10:30
Postat av: Sara

Du har alla indianer i kanoten äskling!
jag är också kär!

2007-02-12 @ 14:53:44
Postat av: Lollo

"du har alla indianer i kanoten" ?? höhö, de va lit orginellt :D

2007-02-13 @ 17:32:13
Postat av: sara

ojoj jag är så bra! Seth är mer människa än många (nämner inge namn:P) Du och jag imorn

2007-02-13 @ 21:59:28
Postat av: Johanna

Joda klart han e men mena en person som man kan va me o röra o så ;)

2007-02-15 @ 23:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback