tomorrow it feels like yesterday

kanske ska börja med min favorit-fras: "idag är det söndag"

and söndag it is. sitter i biblioteket i skolan och tangenterna hänger inte riktigt med i svängarna, så det går lite segt. för ett år sedan hade det jag just skrev låtit orimligt. "söndag" och "skola" i samma mening liksom. men nu är det en vanesak. sorgligt men sant. men! imorgon är sista morgonen och sen är jag inte i skolan en enda söndag förrens söndagen vecka elva. men det är lååångt dit...

LÖRDAG <3 what is happening på lördag? weheey - tandåååådaaaalen!!! dit längtar jag. fast inte just tandådalen utan fjällen överhuvudtaget. att bara åka snowboard i en hel vecka....mmm...

Kommentarer
Postat av: Lollo

Gaaah, ja vill oxå till fjällen!!

2007-02-18 @ 17:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback