bara för att vi är bäst

sisådär! nu har man både tidspress och skrivabättreändetdärpress (nämner inga namn)

Igår/Idag blev det lite av varje:

• lite malin
• lite jossan
• lite sara
• lite denise såklart
• lite o.c
• lite idol (/markus, erik t.ex.)
• lite godis
• lite chips och dipp
• lite kebab/kyckling/ost&skink -rulle och pizza
• lite prataisömnen
• lite soppa
plus lite mera jag inte tänker avslöja! (mest p.g.a mitt sugiga minne men iaf)

hört under går/idag-dagen:

josefine: "ööh, har du en sån där övnings-kör skylt därbak eller?"
denise: "vi ska aldrig vara ifrån varandra såhär länge igen!" (mina vänner trodde att jag hade en känslig stund och dom höll givetvis med... förutom att det var menat till kebabrullen... hahah vilken tjockis jag är!)
josefine: "nu ska jag gå och sätta på erik"

grejen var att det VAR roligare än det lät och att vi ÄR roligare än vad vi låter


...yepp yepp, sen var det detdär med tidspress! bye!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Denise älskling, du glömde visst ett av citaten :O
"nu ska jag gå och ligga med nallen" varifrån fick du det ifrån? kanske en tillbaka blick från det förflutna? HAHA!
*och nej, hon har ej försökt ligga med en nalle! ;D

2007-01-20 @ 19:11:46
Postat av: Anonym

Vad bäst vi är! Vi ska aldrig vara ifrån varandra såhär längo igen :o haha

2007-01-21 @ 22:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback