bowling/ rappa kalja/ cappucino

yoo!

today - stallet and bowling. and now är jag ej sämst på bowling! nepp, för det är malin! och lovisa! jag kom nämligen fyra av sex stycken människor. yeepp så är det.
När vi ändå är inne på hur bra jag är kan jag ju passa på att nämna att JAG kom tvåa rappa kalja! yiho! av fem stycken människor. eller fyra. hmmf aja.

tomorrow? i don't know. i can tell you tomorrow night / evning. (i'm not really shor that evning stavas så, inte shor heller för den delen. =/)

by the WAY! today gjorde jag och mikaela sveriges goaste cappucino (i am not shor that cappucino stavas så!) jag säger sveriges goaste, för VÄRLDENS goaste står sardinien för. (inte för att jag har smakat hela världens cappucinosar men det hör inte hit!)

top 4 best cappucinosar:
1: Sardinien
2: England
3: Sverige
4: Frankrike

fyran var riiiiktigt kass alltså. tvåan och trean är kluriga men jag tror england vinner!


Kommentarer
Postat av: DENISE

jag tycker att sardiniens vann ganska lätt liksom
men våran var också god, men jag måste säga att englands var godare.
så jag håller helt med dig sis, det var ju lite trevligt att jag fick stå med i din blogg. och jag hoppas verkligen att du har lagt in bild på mig på din mobil ( fast det tror jag nog inte *ledsen* )

jag kan fundera på att sova i ditt rum idag, men då får vi bädda upp soffan tycker jag personligen...

2007-01-03 @ 21:43:41
Postat av: MIKAELA

den över skrev jag men det blidde lite fel..

2007-01-03 @ 21:45:00
Postat av: William

Måste erkänna att dina skutt du gjorde när du kastade iväg klotet var lite söta:D. Aningen orginella

Postat av: Sara

Din lilla övergivare! :O du kanske kan göra sveriges godaste cappucino och pallra dig ölver till mig och besöka stackars stackars mig?! jag kommer alltid till dig när du är sjuk! (och om du känner för att kompensera mig lite kan du ju alltid göra chokladmuffins och ta med! snälla?)

2007-01-04 @ 13:53:23
Postat av: Lollo

mjo, ja håller med William, dina skutt va mkt söta och orginella :D
men ja ledde faktiskt i början av bowlingen (vem gjorde första striken??), men man kan ju int va bäst heeela tiden..
Och sara borde faktiskt få en chockladmuffins lr två!!

2007-01-04 @ 20:32:27
Postat av: Anonym

ojoj jag fick många:) tack älskling!

2007-01-05 @ 19:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback