denise + sardinen = sant

Sardinen 2006

• Vårat hus var ju bara nästan det vackraste jag sett. Även fast det inte var jätte vackert vill jag minnas det så. Det var faktist fint, och jätte stort!
• Våra ice-tee med persiko-smak! Och våra honungs och vatten meloner! Våra goda frallor med jordgubbsmarmelad! Våra goda resturanger!
• Vårat korta avstånd till havet - som var extremt salt - men jag vill minnas det som perfekt. Det var väääldigt varmt iaf, speciellt nattetid.
• Den fina staden! Med de goa caféerna med de goda cappucinosarna!
• Min luftmadrass som jag flöt runt på hela dagarna. Även fast det hände att jag vart rädd för hajar och inte vågade ta ner fötterna/ händerna.
• "Efter en liten våg kommer det alltid en större"
• Våran fina stora silvirga bil, som var svalaste stället.
• Likaså med konsumet. (haha det var nog inte konsum men men)
• Min sköna säng som var så sjukt obekväm och knakade så fort jag rörde mig det minsta.
• Våra 2 badrum och 3 toaletter. Våra extremt hemska speglar i badrummen.
• Våra palmer på tomten!
• Att ligga i skuggan i en solstol och läsa.
• Våra vattenspridare. (?) haha
• Fiskarna som bet oss i benen.

alltihopa var bäst! :')

denise och mikaela i sardninen

Kommentarer
Postat av: mikaela

åh, ny vill jag tillbaka :')
det va så bäst dära.. men vi kanske åker tillbaka dit igen någon gång? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback