en väldans massa frågor

Frågor som jag har snott från Linnea :D

Höger- eller vänsterhänt: höger
Humör just nu: lite trött
Favoritgodis: choklad tror jag nog
Är det nåt du absolut inte äter: sushi äter jag då inte igen, nej
Kläder just nu: vita mjukisbyxor, prickig t-shirt och svart tröja
Musik just nu: ingenting faktist
Vad sa du senast: "jag vill ju ha datan i sängen" typ, till min far när han undrade varför jag tog den bärbara.
Favorit-hangout: hangout? eh det varierar
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: ingen aning helt ärligt
Sommarplaner: både england, sardinien och göteborg skulle vara trevligt men jag vet inte.
Fisk eller badkruka: jag har nog blivit en badkruka på senare år
Saft eller alkohol: kanske inte saft, men annars båda, beror på vad
Längd och vikt: 174,5 lång och vad man väger brukar man väl inte berätta :D
Hur många kuddar sover du med: jag sover nog på en i höjd, men annars är det väl rätt många brevid
Favoritväder: sommarsol och värme/ sol, snö och vinter ;D haha
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: sällskap, mat, säng?
Spelar du nåt instrument: nej
Morgon- eller nattmänniska: jag är då ingen morgonmänniska, så natt
Sparare eller slösare: slösare....
Vem är viktigast för dig: alla dom där bra!
Bästa film: pirates of the caribbean död mans kista, med flera. och en askungensaga är så söt :')
Tror på liv på andra planeter: nej det vill jag inte tro
Har du några homosexuella vänner: nej inte vad jag vet... haha
Tror du på mirakel: ja det vill jag tro på
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: ja varför inte?
Ser du dig själv som tolerant mot andra: om det är det tolerant jag menar så ja? :p
Ser du på kärleken som ett misstag: nej det skulle jag inte påstå
Hur många barn vill du ha när du blir stor: två låter lagom
Bio eller promenad: bio är väldans trevligt! fast  även promenad med trevliga människor om man ej är trött
Är du kittlig: nej, bara yttepyttelite.
Snarkar du? ja tydligen...
Stjärntecken? skytten
Rädd för insekter? ja för det mesta
Äckligaste insekten: getingar! (sen min getingincident rummet)
Största svaghet: jag är en sån seg människa!
Det här är jag bra på: okej nu har jag tänkt hur länge som helst, kommer tyvärr ej på nåt som jag är mer bra på än andra. haha... nåt måste det väl vara...?
Bästa bok? "en oväntad semester"
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? läsa andras tankar! (jag bestämmer när och vem!)
Vad vill du jobba som? jag vet inte.
Chips, morötter eller godis? mest godis och chips, fast morötter är väl också gott :p
Pizza eller hamburgare? hmm svårt där.
Skriver du dagbok? inte en sån där hemlig inte
Har du nån flickvän/pojkvän? nej
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? jag har inget sånt planerat men vem vet!
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) det är stökigt, men jag skulle vilja att det var städat
Gungar du på stolen? nääe..
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? nej!
Vilken hand håller du gaffeln i? vänster när jag har kniv och gaffel, annars höger
Hur många syskon har du? en lillasyster
Vad är du mest rädd för? jag är väldigt mörkrädd
Är du rädd för blod? njaa inte direkt
Saltar du på maten? nej det brukar inte hända så ofta
Gillar du att sjunga? ja, men inte för att det låter fint
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? naturbruk, häst - samhälle
Anser du att du är stark? jag är inte direkt svag.. haha
Brukar du sola? ja, eller i solen
Vad gör du om du får hicka? försöker hålla andan och svälja, eller dricka vatten uppochner. (mestadels utan resultat men jag gör det ändå) sen brukar jag alltid berätta för nån att jag har hicka. hahaha
Röker du? nej
Snusar du? nej
Använder du knark? nej
Kaffe, te eller inget? båda! oftast te.
Har du en besatthet? inte direkt nån jag kommer på i varje fall :)

Kommentarer
Postat av: mikaela

haha nattmänniska kan jag inte påstå att du är heller!!!

Postat av: Lollo

Första filmvalet var BÄST :D men andra.. Denise??

2007-01-13 @ 21:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback