grannar snö och jeans

där ser man. pappa är inte alls helt bakom styret nej! han firrade våran data. vårat internet. (och det är inte direkt något vardagligt för att vara honom) fast han påstår att denhär, den bärbara bara funkar med hjälp av grannarnas rauter (rauter?) för det är så att våran "riktiga" data inte fungerar.
vad vi kan komma fram med det är att ibland kan det alltså vara bra att bo i radhus.

förövrigt började dagen riktigt bra tack vare all snö :') riktigt myspysigt! nu hoppas vi att den är här för att stanna så vi kan åka snowboard lite här och var :D

sen kan jag ju också nämna att ungefär vecka 6 - DÅ ska jag och min käre syster åka och införskaffa jeans. inte förrens dess har vi tid. (iförsig vet jag ej om vecka 6 går men annars blir det väl vecka 8? hmf..)
och på tal om jeans (på tal om är en välanvänd mening av mig har jag upptäckt!) är systrar i jeans böckerna bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback