min dag!

Idag började med att jag var extremt jätte trött. min mor väckte mig 10 och det var väldigt svårt att stiga ut sängen. När jag väl hade tagit mig upp åt jag frukost och gjorde mig iordning. Sen for det av mot handen.
Där tog vi först hemska kort som vi skulle ha på våra leg. (hemska!) sen for det vidare mot the bank.
Där var vi en väldigt lång tid! senare for vi vidare och köpte lite annat, och mor var även inne på synsam!

Väl hemma åt jag den goda pasta/tonfisksalladen och den var extremt mumsig!.. sen var det stallet, och vi red iväg. sen gick det lite vilt till när jag och malin bytte hästar, och malin flög av! (så farligt var det inte!) svea fastnade även i ett staket! icke bra! men hon överlevde utan skador.
Väl in the stable hände en liten olycka och jag slog malin med ett ridspö så hon fick en lite större underläpp en vanligt. fast tur var att hon passade i det! (..förlåt!) men så går det när man börjar slåss!

rekord snabba vi fixade även hästarna på 30 minuter! weeii!



min datastol, den hade fem stycken rullhjul/ben tills en viss människa förstörde denna sköna stol. iallfall, jag använder den fortfarande och det händer att jag glömmer bort att den är skadad. minst fyra gånger har jag helt vält ner i golvet!! och minst tio gånger har det varit nära, riktigt nära!

det var bara det jag ville säga.

Kommentarer
Postat av: sara

haha:p stackare! jag känner djupt medlidande ned dig! välte du och jag före eller efter den gick sönder?

2007-01-05 @ 20:32:59
Postat av: mikaela

haha, nattmänniska kan jag inte påstå att du är heller!!!

Postat av: mikaela

wuuops, skrev på fel :)

2007-01-07 @ 21:22:02
URL: http://keelan.blogg.se
Postat av: isabella

haha stackarst malin ! :P men de förtjänade hon äskert.. ;)

2007-01-09 @ 13:03:27
URL: http://ihssas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback