ny mobil

YES BOX, nu har jag det. En svart tjusig Sony Ericsson W850i tror jag det var. Nu håller jag på att firra med den, för jag vill ha extrem ordning i mobilen. yepp :D haha.
Vet inte riktigt annars vad jag ska skriva.. jo men killen jag köpte mobilen av var riktigt söt, sjuksara, det skulle du också defintivt ha tyckt. Det tyckte föresten min mamma också. hon tyckte nog att han var riktigt riktigt söt till och med..
Snart, eller ja, om 2 timmar ska jag till turk och rida. treevlans! Sen efter det är det GREY'S ANATOMY ♥ hyper trevligt!

nja men ha det så greeeeat !

Kommentarer
Postat av: MIKAELA

jag tycker att din mobil är väldigt vacker.
jag ska och buya en sån, (wannabe sis)

2007-01-03 @ 21:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback