nytt år..

.. nya möjligheter var det någon som sa. antagligen eftersom man hittar på en väldans massa nya löften som man tror att man ska hålla och följa det nya året. Jag tror att nästan alla tänker och eller säger "nästa år ska jag göra si och nästa år ska jag göra så.." men undra hur många som följer det dom säger? :o
Jag har ju då mina lite udda löften plus även andra grejer som jag ej säger högt. undra hur det kommer gå med dem? visserligen var jag lite mer realistisk än vad jag brukar, så kaaanske går mina löften igenom. inte för att dom var direkt nå viktiga men ändå. Det var ju mest så att jag ville ha löften som jag KUNDE hålla under det nya året..

och Ja, nu står det klart, det jag, Denise, mest talar om är - "gamla tiden" "det var SÅ mycket bättre och roligare förr" "jag vill vara liten, jag vill gå i tungelsta".. Att jag tycker att tiden går så fort kanske har med det att göra?..

föresten ni som ej svarade på mina gott nytt år meddelanden får inga nästa år! otrevliga typer!
(lite halvt ironisk)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback