sista dagen på jullovet

Dagens...
första telefonsamtal: Josefine
första mening: "nu är klockan 20 över 7"
första ät/drickbara: te och rostade mackor
första tv-tittande: Grey's Anatomy
första riktiga mat: lax och pasta

well, där var de första sakerna jag kom på att jag först gjorde idag.

Hela min dag bestod av: extrem trötthet, helgjour på turk med ridgruppen, ont i magen, vänta på pappa, ladda in låtar till mobilen, ätande av olika saker, stallet och kvällsfodra, städande i halva lilla rummet, denise och mikaelas självklart lyckade cappucino, vårat städande i sminklådan, lite gnällade, lite slagsmål,
o c h   s å   v i d a r e . . .

imorgon börjar jag skolan och det känns lite väl tröttsamt, men jag har sluppit lovisas ångest i varje fall! vi börjar kvart i 1, så jag hade kunnat sova länge, om jag inte hade behövt vänta in sotaren som skulle komma hit "mellan 9 och 11" .. vad är det för tidsplanering...?

Kommentarer
Postat av: Lollo

Skönt att du slapp den iaf! BLÄ skolan är int roligt, vi har redan massa saker som ska vara klara :/ redan första veckan!!! och int nog med det, jag började 8 på måndagen..

2007-01-10 @ 15:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback