2007's pjamasparty

här kommer snygga bilder på snygga människor från igår ;)
(ett litet TIPS: klicka på bilderna så blir dom större)

 denise och jossan visar sina bästa sidor!

 johanna, lovisa, malin och bella ser kärleksfulla ut :)

  brun brunare brunast! (fast åt andra hållet)

 johanna2 och malin steker köttfärs.

 denise och sara är glada xD

 denise bygger kubb. (ps jag har pjyamas-shorts under mina pyjamasbyxor!)

 lag kungvältare (jossan, malin, lollo, bella) muahahha


 lag johanna (johanna, johanna, denise, sara)

 denise: "YÄÄÄ jag kastade ner en kubb"

 malin gjorde att vi inte spelade så länge. team johanna VANN!

 vi äter tacos...

  sara gör... något!

 bella och lollo gossar i malins säng

 några soffsittare (isabella, lovisa, johanna, sara)

 fler soffsittare (malin och johanna)

 denise och jossan puss och kram, i köket.

 lollo, bella och sara, visst är dom söta?

 lovisa snygging ;D

 någon ville inte riktigt ha med sara på bild men hon är glad ändå :D

 josefine min fru

 malin och johanna äter godis!

okej nu börjar detta inlägg kännas väldigt långt på längden c(:

Kommentarer
Postat av: Lollo

Hej va vilt de va!

2007-07-17 @ 16:13:29
Postat av: Isabella

oj vad snygga vi är! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback