3 juli

hejs!
nu sitter jag och väntar på att linda ska ringa, för att sedan fara iväg till stallet och alla barn. weeehho!
ikväll ska jag på allsång det ska bli trevligt. och vad jag vet ska det inte regna, vilket känns riktigt nice... även fast jag gillar dom gröna plastpåsarna man kan köpa. (jag har nog en sådan hemma!)

idag ska min kära familj till göteborg i en vecka, på handboll. annars hade jag gärna följt med! jag <3 göteborg.
vilket betyder (det känns läskigt att skriva detta här) att jag ska vara hemma själv. fast helt själv blir jag nog ändå inte, så modig är jag ej! malin, jossan och sara ska ju sova här lite och se till att jag icke bli mördad. så ni bör se upp!

sen måste jag självklart lägga in bilder på min söthäst, för hon är ju en riktig snygging!

   

Kommentarer
Postat av: Emmie

har du inte döpt fölisen än??

2007-07-03 @ 10:27:12
Postat av: denise

hon heter inofficiellt Little Sunshine. men det blir nog officiellt för det där med namn är svårt :D sunshine/ sunny. men sunny låter som en kille, men ääsch.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback