det är så det står till

nu är jag på mycket dåligt humör. för det första har denna dag varit dålig hela dagen bara för att det har känts som en konstig dag. för det andra har det varit dåligt väder och jag och mikaela skulle egentligen ha badat på årsta. men icke! självklart ska det inte bara vara "dåligt" väder, nääähä det ska regna också. för det tredje och kan vi inte åka till england vecka 34 som det var SÅÅÅ nära att det var bestämt! ...och resten av alla saker jag är irriterad på orkar jag ej skriva upp här.

nu ska jag dricka te och krypa ner i min säng och läsa min älsklingsbok. eller titta på vänner! men först ska jag klistra in en bild på seth.
och när jag ser han så kan jag också säga att om jag gifter mig (ska det inte vara seth om det vara det ni trodde, men visst det funkar det med!) det jag skulle säga var att min kille ska ha lockigt hår! för det är absolut finast.

image83


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback