heeej

imorgon är det fredag och då hoppas vi på sol och fint väder, så att vi kan bada i poolen!
josefine är min inneboende denna vecka och det är väldans trevligt. fast jag kan ju erkänna att hon är roligare NÄR hon pratar än när hon inte pratar alls. som nu till exempel. det är till och med värre än igårkväll då jag var sjukt trött och hon vägrade sluta prata. när jag bara behövde "mma" som svar var det ju lungt, men sen när hon ställer frågor med mer avancerande svar, DÅ blir det jobbigt. jag har en känsla av att detta jag skrev lät lite luddigt. men äch :D

snart ska vi titta på vänner och kanske dricka te, jag ska nog dricka te iaf. jag tror att jag skriver att jag ska titta på vänner väldigt ofta, men jag kan ju erkänna att det inte blir av hälften av gångerna. tyvärr.

som sagt imorgon är det fredag vilken innebär att denna veckas kollo är slut, och nästa vecka är sista veckan. myspys! det kommer bli lungt och skönt. idag har jag definitivt sprungit alldeles för mycket, för ALLA barn ville verkligen galoppera på ängen. (och eftersom vissa som leder har tofflor kan dom ju inte springa!!) så jag får ta deras hästar också. men spinga är bra! jag ska föresten börja ut och springa med malin. snart så, just nu för tillfället har hon tappat rösten. men sen så! jag hatar att springa, men snart kanske jag älskar det. höhö inte.

nej men nej nu ska vi pallra oss upp för trappan.
sov gott!!!! puss


Kommentarer
Postat av: jossan

hahahahahha jag kommer snart prata sönder dig, :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback