hoola

nemen hej!

jag har varit lite off från denna internet-värld ett tag. dagarna har gått fort och förra veckan känns som igår.
men nu är jag här, och tänkte uppdatera lite saker. det första jag kan komma på är min yourgurt-explotion som inträffade i min favorit-väska. shitit värre alltså! och tyvärr tror jag inte att denne är tvättbar. självklart blev fler än min favorit-väska drabbade, bland annat min mp3 och min bok. och mina solglasögon. jag hade mycket där i, men som tur är var det mest onödig, ej viktiga saker.
(och ni som tittar på vänner kanske kan minnas ross schampoo-expoliton och garva lite extra åt det. "why do bad things happend to good people" -det är frågan.

yesterday tillbringade vi i östergötland, där vi lämnade fear, silke och feeling på betäckning. förutom att det regnade hela dagen var det trevligt och vi fick se massa kort, åt smarrig mat och mycket goda muffins och glass.

kvällen innan yesterday tillbringade jag med josefine, malin, adam och lovisa. vi tittade på film, rosa the movie (<3) och see you tror jag den hette. den sistnämda SÖG rent ut sagt. den var allmämt konstig och inte ens speciellt humoristisk. men rosa däremot, den gillade vi! mest slutet och det var ju självklart ville som gjorde filmen till det bättre. den natten sov jag med lollo och jossan och dom tog hur mycket mer plats än vad jag gjorde kan jag lova. jag tror faktist att små människor tar mer plats. dom tror liksom att dom kan tjocka ut sig hur mycket som helst!

naej nu ska jag äta middag och sedan ska jag gå över till malin.
idag fick jag även träffa min honungsmelon, och förlåt att jag ej skrivit mail till dig detta tog lång tid och nu hinner jag icke. men see you soon honeymoon!

och ni andra pouss och kram

Kommentarer
Postat av: Honungsmelon

Honepie, min favorit! <3

2007-07-09 @ 20:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback