joooho

hjälp, jag kunde logga in! är det sant? jag har suttit här helt desperat och försökt logga in. och om det hade gått på en gång hade jag nog inte alls varit så desperat på att få skriva, men när det inte gick. hjälp vilken panik alltså!
sen fryser jag också. det är alltid extremt kallt nere i mitt rum - alltid! vinter som sommar, temeraturen varken höjs eller sjunker. jag fryser om fötterna och det är sommar. ahhh.
jag och sara har haft värsta disskusionerna i våra mail. jag blir nästan road bara jag tänker på det. hhihi, det är väl härligt. jag vet faktist inte någon som kan roa en själv så mycket som jag kan roa mig. det låter som om att jag har väldigt roligt hela tiden, och det stämmer ibland. jag tycker om att vara ensam. alltså inte vara ensam ensam, utan vara ensam ibland. jag förstår inte hur man klarar av att inte inte vara ensam någon gång. man måste ju få värsta abstinesen, folk runt en, dygnet runt. det är nästan lite skrämmande.fast när jag tänker efter är det kanske så det blir när man flyttar ihop med någon? fast iförsig så träffar jag inte min inneboende familj dygnet runt.
nu kom jag iförsig inte ens in på våra mail.. men jag ska nog inte göra det. men skriva en bok, det vore en tuff grej! en dag kanske jag gör det, vem vet? det vore ballt liksom.. sysselsättning: "skriver en bok!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback