oktober?

Det är trevligt detdär på sommaren. när man inte har koll på vilken dag det är, inte minst vilket datum. man vet inte heller riktigt vad klockan är. Jag trodde att vi redan var inne i augusti vid det här laget, men så var icke fallet. 31 juli! lättnad.

Nu är vi hemma från dalarna också. och det var myspys där uppe! sara åkte hem i söndags kväll eftersom hon skulle jobba, vilket förståss kändes lite extra sorgligt. men med allt ont kommer något gott, jag fick ta över hennes sovplats. bäddsoffan jag och mikaela delade innan, var ej mycket för världen. det var som en bäddsoffa man fällde ut, men som saknade madrass. (den saknade nog ingen madrass men det var så det kändes) och vi fick sova ifrån halva sängen och nedåt. för där upptill var det feta hårda kanten. inte mysigt!
men vad gjorde vi för något då? jo vi spelade minigolf 2 gånger (och jag förlorade båda gångerna offcourse) badade, fiskade (aldrig mer! jag kommer aldrig glömma den lilla bäbisfiskens ledsa ögon! däremot var jag en höjdare på både att kasta iväg spöet, OCH att ro!) spelat kubb (ingen ville självklart ha mig i sitt lag och mikaela sa töntigt "ni kan få henne", och vad gjorde jag? jo jag ägde dem allihopa! kubb efter kubb slog jag ner, värsta tekninken! sen var jag stolt), läst ut 4 böcker har jag hunnit med, tittat på film (åååh vi såg den sorgligaste av sorgligaste. aldrig att jag grinat så mycket, det var inga små tårar, jag var förtvivlat ledsen! filmen var "raise your voice" och vi var helt säkra på att det skulle vara en sån där film (med hilary duff) som vi skulle tycka om, men att den egentligen skulle vara sådär sugigt dåligt. men noway! mitt bland allt glada och roliga så kommer det värsta rattfyllot och kör in i dom, så att hennes brorsa dör. han DÖR! shit. vi vart chockade och läste baksidan igen, och nepp, inte en liten antydan till att något sådant skulle ske stod det om på baksidan. by the way var det värsta sämsta beskrivingen på baksidan! ihh men den var så sorglig. fast lyckligt-sorgligt-kärleksfullt-bra. )

nu blev jag helt uppe i varv när jag började beskriva filmen, så jag minns inte riktigt något mera. men jo, jag har tagit med mig värsta förkylningen hem. jag har ont i halsen och känner mig allmänt sjuk. bläää, vi hoppas på att jag ligger på bättringsvägen-sidan.

shit. 20 dagar kvar sen börjar skolan. jag är långt ifrån färdig-semestrad.

Kommentarer
Postat av: sara

haha du är ju så rolig älskling (säger detta utan ironi, bara så du vet)

2007-08-02 @ 09:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback