tjao

jag har funderat på en massa saker idag. bland annat hur jerry williams kan vara så poppis? fast han kanske inte är så populär som han ser ut att tror sig vara, men vad vet jag? visst, han har hållt på jätte länge och var säkert jätte bra en gång i tiden. för sisådär 30 ÅR sedan. jag tycker han är dålig. men det kan bero på att jag har ett hemskt minne från min barndom då det var en rödhårig liten tjockis som var han i småstjärnorna. eller så är han inte bra helt enkelt.
men det jag egentligen tycker är att nya unga artister som salem al fakir (?) borde få sjunga två låtar på allsång på skansen. och gamla, väldigt gamla artister som jerry williams, kan nöja sig med en låt. visserligen består publiken kanske till störst del av gammel-kollektionen. men hallåå: ut med det gamla och in med det nya. thanks.

resten av mina fundtisar har jag ej minne för. men just för tillfället ska sara snart skicka en låt till mig. världens bästa låt kanske. (fast jag kallar många låtar för världens bästa, så att ni veeet!) om ni har lyckats undgå att höra denne låt borde definitivt ladda ner den. alla borde bli lyckliga av den... även de allra olyckligaste stackars människorna.
hello goodbye - here in your arms

SARA DITT MONGO jag tror närmare bestämt att du blockerar min telefon.

/

Kommentarer
Postat av: Johanna

Did I tell you that I love yoooou ;) Han e ju skön^^

Postat av: jossan

jag fattar inte heller varför han är så populär, det ser ut somm att han ska få en hjärtattack när som helst ju?

2007-07-24 @ 12:30:52
Postat av: jossan

jag fattar inte heller varför han är så populär, det ser ut somm att han ska få en hjärtattack när som helst ju?

2007-07-24 @ 12:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback