väldigt kär

idag är det den 19 juli, vilket betyder namnsdag för både mig och sara. (denise sara johnsson och sara josefin anild) ett stort grattis till oss <3

för ett år sedan packade jag antagligen idag. för om 2 dagar skulle jag bege mig på våran kära england-italien-frankrike-resa. och detta får mig att bli extremt ledsen. förra året, den resan, var nog den bästa av 3 veckor som funnits. det blev till och med 4 veckor på grund av bomb-hoten. mellan usa och england. jag var faktist lite rädd där ett tag. jag trodde nästan att vi skulle dö när jag fick reda på det. (men som tur var var vi inte ens nära på att dö satt ni vet) det var ju väldigt stor koll, mycket större än vanligt, så det var ju egentligen extremt säkert. vårat flyg från london tillbaks till sverige var nog inställt 3 gånger tror jag. de första gångerna var man tvungen att ha handbagaget i genomskinliga plastpåsar, och man fick i princip inte ha med sig något. men sista gången fick man ha vanliga väskor, jag tycker man alltid borde ha plastpåsar! första gången planet var inställt träffade vi den där snygga killen från los angeles som skulle resa till dalarna, i ett av tälten. han var mycket trevlig av sig, fast jag minns att han var väldigt kort. men han var så söt så att det ej gjorde något. men han fick åka med ett plan före oss hem till sweden.
jag älskar england, london, och speciellt annicas hus. och jag älskar allt vi åt, allt vi shoppade och allt vi gjorde.
för att ej tala om sardinien. där älskar jag också allt vi åt, och jag älskar vårt hus vi bodde i, det var finast. jag älskar våran strand och deras cappuchinosar. värmen älskar jag mest av allt!
frankrike älskar jag minst, men de där jätte vågorna kommer jag alltid minnas. det var lite läskigt, men hur kul som helst. annars var det mestadels dåligt väder. men vi hade världens gulligaste hotell-rum och där skulle jag kunna bo.. men mest av allt vill jag bo i sardinen, eller kanske ha ett sommarhus där och bo i london resten av året? sen skulle jag kunna ha en vinterstuga i tandådalen. yeehh det låter för bra för att vara sant nästan. men det satsar vi på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback