wheoo

idag var det sol minsann! we like <3

imorgon åker vi som sagt till dalarna. och vad jag vet ska det regna där också, men så kan det gå. snart är det förhoppningsvis vinter och snö och DÅ ska jag åka snowboard. och om vi åker utomlands då är det ju ännu trevligare. inte trevligare än snowboard kanske, bara mysigare än tandådalen. för åka kan jag göra ändå, speciellt nu när sara har körkort. vi kan ta oss vart vinden leder oss! och nästa år ska fördmodligen jag också ha körtkort, förodligen. fast det känns tyvärr ej så nu... det känns läskigt vuxet att ha körkort och jag känner mig inte så gammal, ännu.

denna länk är till dig sara:
http://youtube.com/watch?v=rGrw4gWQmH8&mode=related&search=
varsegod att garva på dig i all tråkighet!

LOL, denise :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback