10 juni

hallååå!

igårkväll var vi hos maria och det var mycket trevligt! under kvällen hörde jag bland annat detta...
d: vet du att en jordnöt är lika mycket som typ 17 gurkor!
f: aha i vadå?
d: jag vet inte. fett kanske? fast iförsig kanske det inte är fett i gurkor?
f: men de kanske har lika mycket vatten!!!
haha jag tycker det var mycket roligt :D

idag har jag varit på årsta igen. först var det mulet men sen blidde det massa sol och mycket varmt.
vid 12 tröttnade jag lite men vi skulle inte åka hem förrens vid 1, så då började jag läsa kontaktannonser och hade extremt kul åt alla människor! bland annat en tjej som sökte en man med en stor bil (?) hahah, det var hennes enda krav :D sen var det förövrigt 2 spanska tjejer (inte tillsammans) som båda sökte en man mellan 35 och 75 år. gamla människor var definitivt poppis! sen var det massa mer kul men jag minns ej allt. :)


just det, till emelie, en bild på mikaela och svea xD



Kommentarer
Postat av: emelie

hahahahahahahhaa, fan vad snygg!

2007-06-11 @ 22:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback