13 juni

ikväll har vi varit hemma hos millan som fyllde år. grattis!
i varje fall så såg vi en hel del roliga människor på vägen hem. (och vi kunde konstatera att johanna definitivt icke hade många muffins i korgen. det var förmodlingen hel tomt! men även om jag förklarar det roliga kommer ni inte fatta (inte du heller johanna) så vi struntar i det!)
hmm, vi träffade iaf skrot-åke! och vi har ej gjort det på mycket länge, men hans minne är det definitivt inge fel på.
han: du får inte glömma att ge vatten till lucia-hästarna imorgon!
jag: (haha) neej då.
han går iväg, men vänder sig sedan om och går tillbaks.
"men om du skulle göra det kan du ju ringa (och så sa han lindas nummer)"...
hjälp. xD


Kommentarer
Postat av: Johanna

hahah men förklara då så att jag fattar :D Haha skrot-åke e scary! :P Man tycker ju synd om stackaren, med en hjärna som har exploderat!? HAHA Emelie med sina påhitt :P
Roligt o träffas ikväller <3

Postat av: Sara

Hissen går helt klart inte ända upp.. Men det är lugnt, johanna har inte heller alla indianer i kanoten, alla hästar i stallet, eller alla muffins i korgen:D shit, rök-killen måste verkligen hålla med.

2007-06-14 @ 09:02:16
Postat av: denise

rök-killen håller definitivt jätte med

2007-06-15 @ 22:00:54
URL: http://thenise.blogg.se
Postat av: alex

har du någon bild på skrot åke??

2007-12-20 @ 18:14:27
Postat av: denise

nää haha det har jag inte :)

2007-12-21 @ 13:05:44
URL: http://thenise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback