18 juni

nu har första dagen gått, första dagen på fyra veckors (endast mån-tors!) ridläger/ hästkollo/ dagis passerat.
och under mellisen (till och med under samma minut) "råkade" tre barn av tolv välta ut sina saftglas..?!

jag är typ världens tröttaste och ändå har jag inte direkt ansträngt (?) mig idag. men jag tänkte sova mycket tidigt och ta igen igårnatts icke-sömn.

haha föresten får jag ladda in låtar på mammas jobbar-kompisars mp3:er xD dom är sådär halvgamla och inte så tekniska (dagens mp3-ägare har inte ens dator!) hmm undra vilka låtar jag ska välja?

nee nu ska jag krypa ner i min säng och titta på film. fast jag är iförsig ganska film-lös... kanske lite oc? nee. men vänner börjar väl klockan 7? vänner blir bra!!

sleep tight and dont let the big bears bite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback