19 juni

well well well. jag måste börja med... "see you soon honeymoon"
det skulle kunna vara mycket; att jag snart ska gifta mig, eller att min honungsmåne och jag snart får träffas.
jag ville bara säga det.

och angående detdär vuxentestet fick sara "storsara" typ 0,5 (eller nåt) poäng mer en mig. och jag kan ju redan nu säga att det ENDAST har att göra med att hon har körkort! sant sant sant.

sen ville jag berätta att valborg+jag är en dålig kombination. så nu är det sagt. 30 april är nu officiellt den dåliga dagen. hmm. okej. kanske inte. inte när jag tänker outside the box (eller inside?)... jag tar ju studenten valborg 2008!! om dom inte ändrar igen. för det tror jag dom har gjort redan. till den 30 alltså. okejokej det var icke något.

ps. jag är sjuuukt seriös, speciellt med det där högst upp -

Kommentarer
Postat av: Malin

HAHA! kolla in dedär då! men fy va gammal jag borde va! :O
Vuxenpoäng:
13.4
Uppskattad ålder :
24

2007-06-20 @ 08:16:11
Postat av: sara

vi hade väl trevligt på valborg honungsmåne? :D

2007-06-21 @ 14:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback