21 juni

hej!
nu har någon, nämligen min kusin robin, sagt att jag är "galen" och menat på min blogg. vad är det för fel på min blogg? :D den är ju riktigt trevlig enligt mig. men nu ska jag skriva ett normalt, icke oseriöst inlägg. spännande!!!

idag har jag varit mestadels arg, och jag har inte varit särskilt arg på länge så jag har varit väldigt arg. om du känner dig träffad var det antingen inte meningen eller så var det väldigt mycket meningen. nu vet du.
när jag kom hem var det hur kallt som helst och jag hade bara haft shorts på mig, det kändes som värsta september eller något. blää, jag hoppas verkligen att det blir lite bättre väder framöver (!)
idag har jag även ätit jordgubbar och det var väldans gott. fast jag måste nog sluta äta jordgubbar så ofta, snart kommer jag kanske tycka att det är äckligt och det vill vi ju inte.
det var även sista avsnittet av kyle (stavas kyle så?) och det var ju riktigt spännande!! så ojoj.

nu ska jag göra någonting annat,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback