25 juni+

hej
idag har det antingen varit jätte varmt,. eller kallt och regn. jag frös i varje fall för jag hade icke en tjockiströja med mig. och det var aldrig tillräckligt varmt för att jag skulle bada. imorn kanske? nu är det ju faktist hela 20 grader i poolen, och det är ju inget att mesa sig för xD

denna vecka har jag nästan planerat, först är det hästkollo för barnen till torsdag, sen på fredag ska jag och mikaela bada om det blir fint väder, annars in till stan. på lördag ska jag till johanna på kalas för hon fyller år och sen ska jag och sara på bio också. och inte tillsammans, vi ska nämligen gå själva, på varsin film. nu känns det bra, men när jag väl sitter där ensam kommer jag nog känna mig rätt mobbad.
meeen... det är säkert många som går på bio ensamma, visst?..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback