dagens...

Dagens vill ha: saker till mitt rum och skavsårsplåster
Dagens klädsel: kjol, shorts, linne, t-shirt, bikini.
Dagens frisyr: badfrilla
Dagens händelse: badat plus stallet
Dagens låt: sister hazel - your winter
Dagens planer: inga planer!
Dagens saknad: jag har inte direkt saknat någon idag
Dagens dummaste: mikaela (när jag ville sova)
Dagens sjuka: jag och sara har lite ont halsen
Dagens drog: energidryck var nog det närmaste
Dagens roligaste: kontaktannonserna i DN
Dagens favorit: min säng
Dagens köp: absolut ingenting
Dagens godis: sånt där gult platt tuggumi som tappar smaken direkt. räknas det?
Dagens humör: trött!
Dagens ord: "varmt" kanske

Kommentarer
Postat av: sara

har du inte saknat mig? inte ens lite? :P

2007-06-12 @ 20:45:08
Postat av: sara

oj vi träffades visst denna dag ;D

2007-06-12 @ 20:47:06
Postat av: denise

jag saknade dig säkert, lite :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback