en regnig dag

nu har jag avklarat en av alla de saker jag skulle göra innan jag dör:

jag har sovit ute! ni vet, under bar himmel, tillsammans med alla äckliga insekter.. (fast vad jag vet slapp vi insekterna!) men som de flesta vet har det regnat mycket idag, och om ni vill veta började det regna strax innan 4, inatt. och eftersom jag var vaken större delen av natten, var jag även vaken just där vid fyra-tiden och kunde rädda mig och sara från att drunkna i en lervälling - tack och lov. och dååå begav vi oss in i en box. brevid savanna, som vi förövrigt skulle vakta för att hon skulle föla.
och på tal om savanna så fölade hon idag! ni ska se den! henne. världens sötaste lilla bäbis, som vi tänkte döpa till rain (men linda protesterade så det är möjligt att det icke blir så), och jag måste lägga in en bild för den är sååå söt så att ni kanske dör!
och snart, jätte snart är det lillnalli's tur och den bäbisen kommer bli kanske dubbelt så söt, så vänta med att dö tills ni sett den.. :D

(okej ni kanske inte dör, men hon är mycket sötare i verkligheten, hon ser lite ful på bilderna)

  

föresten pratar jag med bästaste josefine på msn, vi måste träffas snart älskling <3


Kommentarer
Postat av: jossan

men guuud vad söt :) + att jag har kommit på att jag,pennan,malin och storsara ska ha bullkalas ;) låter bra iallafall tycket jag! hihihi

2007-06-17 @ 23:02:46
Postat av: denise

hihhi jag gillar "storsara".
bullkalas låter mycket treeeevligt ;D

Postat av: Storsara

haha gillar du mig eller namnet? jag tycker iaf att det var ett mkt bra namn! när ska vi skriva våra listor?

2007-06-18 @ 16:45:16
Postat av: denise

jag menade namnet, därför gjorde jag såna "här". men jag gillar dig också! hmmm..vilka listor?

2007-06-18 @ 18:11:41
URL: http://thenise.blogg.se
Postat av: jossan

jag känner för att kalla henne "storsara" nu när hon har tagit studenten och allt :)

2007-06-21 @ 13:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback